søndag den 8. februar 2015

Serigrafitryk i processen

Jeg er i gang med at trykke tekstiler på skolen. Det er stadig med inspiration fra mit ugle-moodboard. Jeg har taget nogle billeder af mit projekt mens jeg er i gang på skolen, 
så kan i se hvordan det ser ud ;)

Her har jeg en færdig ramme med et mønster på, og er i gang med at trykke på et stykke tekstil
(det ligger under rammen).


Dette er tekstilet efter jeg har trykt farven på:
(først en lys farve og så har jeg trykt igen lidt forskudt med en mørk farve)


Her har jeg lagt nogle fjer klar, så når jeg ligger en ren ramme på, og trykker farve over, vil farven kun ligge sig de steder hvor fjeren ikke dækker, og jeg vil dermed få et fjer print.

        

Jeg ligger snart mine færdigtrykte prøver op, så i kan se hvordan de er blevet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar