mandag den 2. november 2015

Skitsebogen

Hold da op, det er lang tid siden jeg har blogget sidst!
Hele dette semester har vi været i gang med et koncept udviklings projekt for VisitAarhus 
og så har jeg været på studietur 2,5 uge til Brasilien, hvor vi også har lavet koncept udviklings projekt
men denne gang for et brasiliansk museum ved navn MAC.

Begge projekter har været virkelig spændende at arbejde med, 
men desværre er der ikke så meget visuelt materiale at vise frem endnu, 
og der er derfor ikke kommet noget op omkring projekterne her på bloggen.

Men nu er jeg i gang med et tekstilt projekt igen og lover at ligge nogle billeder op af det når jeg har fået lavet noget lækkert jeg kan vise frem :)

Indtil videre får i lidt af de seneste tegninger fra min skitsebog.
Det er blindtegninger af min mor og mine to mindre søstre.
Jeg har en smuk familie som i kan se ;)


(Min mor)


(Min lillesøster på 19)


(Min lillesøster på 13)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar