fredag den 13. juni 2014

Et nyt Zine

Det kan godt være lidt svært at komme i gang med sit Zine, for hvad skal det dog handle om?
Hvis man mangler lidt inspiration kan denne metode måske hjælpe:

Få en af dine venner til at samle nogle forskellige billeder, klistermærker, udklip fra blade eller andre ting som kan inspirere. 

Her er de inspirations-billeder som jeg fik udleveret, 
jeg har efterfølgende klippet og lavet lidt collage med dem:


Jeg valgte at arbejde med den krave/spætte/hva det nu er for en fugl, som jeg har klippet ud og sat på et spillekort
Der var noget lidt sødt og finurligt over den:


Ud fra den har jeg så lavet nogle sidder til mit Zine.
Titlen er "Spilleregler: Ulykkesfugle bringer held i kærlighed"
Det er i sort hvid, og hver sidde indeholder et af ordene i titlen:

Spilleregler:


Ulykkesfugle


Bringer


Held


I


Kærlighed


Det er lavet med sort tusch, blæk, linoleumstrykfarve og kulørene klør og spar fra spillekort

Ingen kommentarer:

Send en kommentar