onsdag den 25. juni 2014

Hvad kan man lave af strømpebukser del 2

Da jeg lavede blomsterne i strømpebukser, så brugte jeg kun det helt tynde nylon, 
mens den del af strømpebukserne som sidder omkring numsen/maven,
som er lidt tykkere i stoffet, stadig var til overs.
Jeg gik egentlig bare i gang med at lave noget og så kom ideen til mig,
men i hvert fald fik jeg et par rigtig søde klovne ud af det!


Her er processen fra start til slut hvis i får lyst til at give det et forsøg:

Jeg startede med at klippe et stykke af strømpebukserne,
 og betrak derefter nogle flamingo kugler med det. 


Så har jeg malet ansigter på nogle perler af træ.


Lavet et lille kræmmerhus (som hat)


Jeg har pakket nogle af klovnene ind, hvis man skulle få brug for en lille værtindegave engang ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar